dinsdag 19 augustus 2014

Review shopaholic

Tijdens de vakantie vind ik het erg fijn om te lezen, dit waren eigenlijk altijd de boeken van Carry Slee. Nu ik eigenlijk al die boeken wel heb wou ik is wat anders. Maar wat? Ik ging opzoek, en bij de Bruna zagen we 'shopaholic' liggen. Ik houd van shoppen en al die dingen dus perfect?

Voor de vakantie kocht ik dus shopaholic in alle staten. Ja! Er zijn meerdere delen.. :)

Shopaholic is geen nieuwe boeken reeks, ze bestaan al een tijdje. Dus of alle versies nog in de winkels liggen weet ik niet.. Online zijn ze vast te koop!

Een kleine samenvatting van shopaholic in alle staten..

Becky (Rebecca) houd erg van shoppen en houd haar niet echt in.... Ze werkt bij de tv (mensen adviezen geven over het uitgeven van geld) en haar vriend Luke heeft een eigen bedrijf. Samen gaat ze met haar vriend naar new york, Luke wil graag een vestiging openen in new york, en Becky wil graag met hem mee.... Voor Becky regelt Luke allerlei sollicitaties om aan de slag te kunnen gaan bij de tv in new york, tussen haar sollicitaties door gaat Becky shoppen, veel shoppen! En dan hoort ze ook nog dat er die dag uitverkoop is van allerlei dure merken (Prada,dolce en gabanna etc.) hier geeft ze veel geld uit.. En dan besluit ze ook nog naar een erg dure winkel te gaan. Hier geeft ze ook weer erg veel geld uit. Becky zit behoorlijk in de schulden, maar niemand weet daar van, bij haar werk voor de tv niet, en zelfs haar vriend Luke niet. Totdat de media haar blijkbaar in de gaten heeft gehouden en er een artikel word geplaatst.... Dit veranderd alles....

Shopaholic vind ik een erg leuk boek, en ik wil graag nog meer versies lezen. Het boek was €10 bij de Bruna.

Welk boek vind jij een echte aanrader?

Liefs,